Insanity

Idag blev jag fruktansvärt uttråkad när Oscar hade åkt till jobbet, mamma hade åkt hem och jag hade pluggat klart för dagen. Vad hände dårå? Jo, först bestämde jag mig för att lära mig dansen till The fox. Det var ju ganska kul och sen kom jag på att jag ville röra mer på mig. Köttade därför igenom ett 40+20min-pass av insanity och sen tog jag mig en springtur med hunden (blev dock ganska kort, på en kvart ungefär pga, tja, dödhet i hela kroppen). Jag är liksom en periodare med träning. Vi får väl se om det blir en period nu. Funderar på om jag ska fortsätta köra på en lite kortare springrunda varje morgon, då kanske det blir lite lättare att ta tag i - än om det är en som tar längre tid. Jag får så lätt spänningar i nacken och i sin tur huvudvärk, så det är väl bra att mjuka upp musklerna lite. Första månaderna jag bodde hos mamma så påbörjade jag ju typ jämt dagarna med träning och då blir man ju så himla pigg och alert. Förstår inte hur det kommer sig att man liksom kommer av sig med det. 

Nu ska jag ta mig en dusch och sen äta något framför tvn. Sen får vi väl se vilken fet träningsvärk jag får imorgon. Höhö!


Shaun T - bild lånad från Google. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0