En söndagsförmiddag

Kissen ligger högst uppe på en av bokhyllorna, pojkvännen ligger och sover och hunden ligger väl förmodligen och snarkar bredvid honom. Jag pluggar. Litegrann åtminstone. Har några sidor kvar på artikel nr 2 för dagen. Sen får det vara nog. Känner mig förkyld i hela huvudet. Suck. Får bli mysdag. Ska tvätta i eftermiddag. Det blir väl det dagen får bjuda på, och matlagning. Och mamma kanske kommer hit på bullfika. Mys! Tur att älsklingen städade hela lägenheten igår. Den där karln alltså. Återstår bara dammsugning. 

Nej, nu ska jag fylla på med lite vatten och sen göra ett sista ryck här. Andra hälften ska upp runt tolv och då vill jag gärna inte plugga mer. 

Söndagar är väl allt bra mysiga dom med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0