Dagens nytta

Nu har jag pluggat i cirka 1,5 timme. Jag tycker att det räcker. Det är ju faktiskt lördag. Har planerat in att läsa två artiklar imorgon också, så då borde jag ligga ganska bra till och slippa stressa så sen. Eftersom jag inte riktigt har haft någon bra pluggvecka så gick jag hem till mamma idag. Man blir inte så distraherad då av allt man vill göra hemma. Det är bra det! Nära och bra, och så får Bobbie sig en promenad också. Han har fått springa runt på gården också. Nu ligger han och myser på sin favoritfilt här. 

Inatt har jag bara sovit runt tre timmar. Börjar kännas lite. Vid nio pallrade jag mig iväg till Pingstkyrkans loppis för jag hade bestämt mig för att strosa runt och titta där. Hittade en röd kavajliknande grej, en långkjol och en kakburk. Allt för en hundring. Vilket kap! Tar kort och visar sen, kanske. 

Nu tänker jag gå hem och beställa hem PIZZA. Jag äter näst intill ALDRIG pizza. Men idag är jag ganska sugen, men samtidigt absolut inte sugen på det. Lyckades få i mig en flaska vin igår. Kan ju vara därför, höhö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0