Tacomys

Idag har varit en slappardag. Jag och älsklingen har spenderat i princip varenda vaken minut tillsammans, vilket inte händer alltför ofta. Följde med honom nör han skulle beställa vinterdäck och hämta paket. Sen köpte vi nya gosfiltar och en morgonrock till mig på Jysk och handlade lite nattföda på Konsum till hans jobbnatt.
Därefter har vi fått trevligt fikabesök och haft tacomys framför sista Sagan om ringen. Nu ska han strax sova en stund innan han ska iväg till jobbet och jag ska väl tvmysa lite med djuren. Bobbie har gosa sig in ordentligt i en av filtarna vi köpte. Dom är jättesköna!

Blir dock intressant att se hur det går att sova för mig i helgen. Inga djur tillåtna i sovrummet och mitt sängsällskap är på jobbet varje natt tills på måndag. Suck! Men det ska väl gå bra. Annars får jag väl sova i soffan...

Imorgon väntar loppis med Matilda och eventuellt Natta. Sen stadsrunda antingen själv eller med Natta. Ska spåna lite inför halloweenutklädning och kolla lite julklapp till mannen. Hoppas på att morgondagen blir lika bra som den här dagen har varit!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0