Shoppingsugen

Jag har spenderat större delen av dagen med att surfa runt på nätet efter julklappar till mormor och storebror. Det är alltid så svårt att hitta något bra till dem. Har i alla fall bestämt mig för att göra en liten egenkombinerad julklappslåda till mormor med lite smått och gott i. 

Var det lätt att hitta saker till dem då? Nej. Hittade jag ungefär miljoner saker som jag själv väldigt gärna vill ha istället? Ja. Mängder av restroinspirerade köksgrejer som jag är så himla svag för. Mamma kom fram till att hon nog ska köpa ett cupcakeset till mig därifrån. Det är lite smågrejer i en URGULLIG burk. Perfekt att ha som kakburk sen. Jag längtar något så fruktansvärt tills vi kan köpa hus och jag får mig ett stort kök att fylla upp med saker. Helst av allt skulle jag vilja ha ett england-inspirerat kök med ökkna hyllor över kökbänken så man kan ha allt fint porslin framme. Vi får väl se hur det blir med det. Visioner har ju en tendens till att utvecklas, och min andra hälft vill nog gärna ha väldigt modernt. Jag vill helst att köket ska gå pastellfärger och då främst turkos och rosa. Höhö. 

http://www.bluebox.se/Cupcake-Baka-Sjalv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0