Onsdag

Avklarat dagens måsten. Vi har till och med varit iväg och storhandlat. Vi har TILL OCH MED köpt julgranskulor och glitter. Nej, det är inte ens i närheten av dags att fixa julgran än, och nej, vi tänker inte vara julgalna och börja hur tidigt som helst, men det var ett paket med så himla söta julgranskulor. Jag dog lite när jag såg dom, och när andra hälften till min förvåning höll med om att dom var fina, så passade vi på att köpa! 

Nu ska jag strax till mamma och dricka lite kaffe och älsklingen ska strax till jobbet för att jobba eftermiddag/kväll. Så HIMLA skönt att mamma bara bor ett stenkast bort så jag kan knalla dit när jag har tråkigt. Oftast ses vi några gånger per vecka och om vi inte har hörts av på telefon på några dagar ringer till slut någon av oss och säger ibland något i stil med att "det kändes som det var längesen vi pratade nu". Mys! Så ÄLSKAR Bobbie sin "mormor" något så otroligt. Han blir så himla glad när vi kommer dit.


Senare i eftermiddag kanske det blir bakning. Kanske. Om jag orkar just då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0