Mittwoch

Har spenderat några timmar med att leta efter information om olika intressenter runt Östersjön och dess åsikter och påverkan av EU:s fiskelagstiftning. Det är riktigt svårt att hitta just precis det jag är ute efter. Men sådär blir det väl alltid när man ska skriva arbeten, det får liksom anpassas under tiden beroende på vilken information man kan hitta. 

Vovven går på fisk- och risdiet för tillfället. Han måste ha ätit något konstigt för sen igår har hans mage inte varit på topp. Nu har han i alla fall inte behövt gå ut på några timmar så vi kan väl hoppas på att det börjar ge sig. Gillar INTE när det är något fel på djuren. Han är ju dock normal i övrigt och ska tigga när vi äter mat osv. Så det är väl ingen fara, som Oscar tjatar om. Han tycker att jag är SÅ löjlig när det kommer till djuren och deras hälsa. Men vadå? Dom kan ju inte prata och berätta vad som är fel så man måste ju ha stenkoll som ägare. 


Om en timme ska jag till stan och uträtta lite ärenden. Måste ju säga att jag inte är särskilt peppad på att ta cykeln ner till stan, eller ens gå utanför dörren när vädret är som det är. Riktigt höstrusk, och då vill man ju helst bara kura upp sig under en filt i soffan inomhus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0