Julshopping

Idag har jag varit i Örebro med mor och bror. Jag köpte en hel del julpynt. Lampor till fönstren, duk, köksgardin, glöggmuggar mm. Köpte även VÄRLDENS SÖTASTE ÄNGEL. Dyngstolt över att jag hittade den, och så när jag kommer hem tittar Oscar skeptiskt på den och säger att den ju är dyngful. Jahopp. Men jag ska minsann ha den framme ändå! 

Fick just reda på att både hemtenta och laguppgiften gjorda i den här kursen blev godkända också. Jippie! Två saker mindre att oroa sig för. Helt underbart faktiskt! Det kändes som att det kunde gå lite hur som helst med båda två, men det fanns inte så mycket att anmärka på någon av dom verkade det som. 

Nu ska vi strax åka och köpa kinamat och sen ska vi ha filmmys. Får väl se om kvällen blir som gårdagens, då satt vi ungefär från klockan halv sex och bara väntade på att få gå och lägga oss. Haha! Blir ju så skumt nu när det är mörkt tidigt. 

Fina tomten från lågprismagasinet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0