Höstrusk

Idag är det riktigt höstrusk ute. Det gör inte så mycket. Ska ändå till universitetet och sen spendera förmodligen större delen av dagen där.

Nu sitter jag och passar på att läsa lite om min grupps område så jag är liiite på åtminstone inför vår handledning 10.45. Sen ska vi väl förhoppningsvis få någorlunda ordning på situationen därefter.

Idag ska jag i alla fall maximera nyttogörandet. Pluggar nu innan jag ska iväg och sen ska jag plugga teori på bussen. Effektivitet!

Igår köpte vi en ny gosig och blå badrumsmatta förresten, sen spontanköpte vi nya köksmöbler. Woops. På mannens initiativ. Det var så fint och med mycket skönare stolar än dom i trä vi hade innan. Så det pysslade han med att fixa igår medan jag halvsov i soffan och sen stack iväg och fikade med Matilda. Därefter tyckte han nog att jag var lite väl stressig när vi kom hem vid halv åtta och jag ville titta på Dessertmästarna klockan åtta, så när jag hade klippt klor och borstat tänder på hunden ställde sig sambon och lagade mat efter mina instruktioner medan jag fick sitta framför tvn med sangria. Dålig hemmafru! Fy! Men han är så omtänksam den där karln ska ni veta!

Nej nu ska jag få lite mer läst innan jag ska byta om. Sitter i mjukiskläder och så kan jag ju inte gå klädd sen... ;)


Titta vad fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0