Gårdagsbak

Igår bakade jag macarons igen. Måste säga att jag verkligen lyckades med marängen. Kunde använda nästan alla jag gjorde. Dock blev dom på tok för stora för att bli fina..
Imorgon verkar jag bli ganska sysslolös så jag gör nog ett tredje försök då, och är ganska säker på att dom blir betydligt mycket bättre då! Så himla kul att ha hittat tillbaka lite till det roliga med köket. På sistone har jag inte gillat det speciellt mycket för att det bara har blivit disk och matlagning (inte så kul) och så har jag längtat bort till ett hus med större kök. Men nu är det ju som det är och jag gillar min lilla lägenhet!

Nu sitter jag på bussen på väg in till universitetet. Kommer vara där mer än en halvtimme i förväg så jag får väl sätta mig med en kaffe någonstans och vänta.
När jag är tillbaka i Kga ska jag ut och fika med Matilda! Myspys.





Nu när djuren inte sover i sängen längre så blir det betydligt mycket mer kvalitetstid när vi soffmyser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0