Gårdagens och dagens

Just nu sitter jag och äter chips och försöker samla kraft till att göra litelite nytta. Tänkte dammsuga innan lördagsmyset börjar. Tänkte även pallra mig till Lidl och köpa lite småsaker så att jag eventuellt kan baka senare om jag har lust. Just nu vill jag bara sooooftaaa... Varför tar det emot så himla mycket ibland att göra den där lilla nyttan så att man kan dega med gott samvete sen?

Igår kväll var jättemysig. Vi åt mat, drack ett glas vin och en sjukt god drink. Pratade, pratade och pratade.

Idag har jag haft älsklingsmys med alla mina älsklingar. Pojken och jag passade på att spendera lite tid tillsammans innan hans lördagssysslor på annat håll skulle dra igång, djurälsklingarna har jag borstat päls och tänder på (kanske inte var ultimat mys, men ändå) och nyss tog jag och hunden en fin höstpromenad i solen och stannade till hos mamma en sväng. Hon var inte hemma, men vi passade på att sitta i solen på baksidan en stund. Bobbie älskar att sitta där. Han blir helt lugn, bara luktar, tittar och lyssnar. Tar in alla intryck och njuter av solen. Känns bra när jag kan ge honom sånna tillfällen.
Eftermiddagens djuraktiviteter tänkte jag kan bestå av kurragömma med leksaker. Det brukar uppskattas av båda.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0