Ett virrvarr av information

Söker bra källor till vårt grupparbete. Att det jämt ska vara så svårt. Jag tror att jag kanske har fått ihop en del som kan vara med i bakgrunden. Arbetet ska inte vara så långt så det bör inte behövas så mycket. Försöker fylla på lite ändå med saker som kanske kan användas i resultatet sen istället, men det finns ju så himla mycket. Och framför allt så himla mycket som inte passar. Lite svårt också när vi inte ska ses förrän på tisdag och det är ingen som verkar aktiv i vår facebookgrupp där vi skulle vara aktiva istället för att ses... Hmm. Nåja. Det ordnar sig väl!

Har börjat förbereda mig inför nästa kurs nu också. Försöker få klart för mig vilken litteraturlista som gäller så att böckerna kan beställas. Verkar bli en ganska dyr historia. 

Nu ska jag fortsätta att genom frustrationen söka efter mer info. Hittade åtminstone just ett nyhetsklipp som kan användas tror jag.

Ikväll ska jag ut och äta middag med Natta! Awesome! Längesen jag gjorde något sånt. Andra hälften jobbar till klockan tio ikväll så jag tänkte slå till på stort och hitta på något istället för att soffmysa med djuren (som det ju inte är några som helst fel på). ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0