Djurberoende

Sitter på bussen till Karlstad nu. Innan hann jag med att klippa vovvens klor och borsta hans små söta tänder, samt tvmysa med älskling.

Bobbie är ju väldigt van att sova med oss i sängen. Jag är däremot väldigt van med att ha honom i närheten när jag ska somna. Antingen vid fötterna, mitt vid benen så man får ligga i konstiga vinklar, vid magen så att det värmer gött, eller bredvid huvudet på kudden. Igår tänkte jag att han skulle få testa att sova utanför sovrummet. Efter cirka tio minuter släppte jag in honom igen. Och när katteb krafsade på dörren och ville in vid fyra så öppnade jag dörren och släppte in henne också. Så, det slutade alltså med att jag låg härligt inklämd mellan mina två små bebisar - precis som det ska vara!

Idag ska vi, när jag har kommit hem, till mamma och fika och sen ska jag laga köttfärsbiffar med potatis och brunsås. Nom nom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0