Busy day men ändå inte

Idag har jag haft hund på hjärnan. Man blir ju orolig och Oscar har tyckt att jag har varit fjantig. Nu verkar Bobbie i alla fall vara helt som vanligt. Han växlar mellan att springa runt med sin nya leksak och att mysa ner sig i säng eller soffa och vila, och så var vi nyss ute på en kort promenad. Skönt det! 

Idag har det inte blivit at något plugg. Imorgon är det hemtenta. Men eftersom jag har läst igenom allt och känner mig ganska väl förberedd så satsar jag på en pluggfri dag och återhämtning av hjärnkapaciteten. Det brukar funka bra med en sån. 

Lite körkortsteori får hinnas med nu istället och sen ska jag och Bobbie mysa lite framför desperate housewives medan Oscar är och dricker kaffe hos en kompis. Har börjat kolla om på DH. Blev så himla sugen på det igår, det är ju så himla bra! 


Bild lånad från Google. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0