UNDERBART

Kom just hem från mötet på kommunen. Chefen som jag pratade med var sjukt trevlig och när jag blev introducerad för alla som jobbade på den avdelningen verkade dom också jättetrevliga! Det kändes så himla avslappnat och dom hade tillsammans kommit på jättemånga (för många) grejer som jag skulle kunna få som egna uppgifter. Hon nämnde några stycken och dom verkade intressanta och roliga allihop! Var lite nervös över att det skulle kännas överväldigande och svårt när jag skulle få höra vad jag kommer få göra, men icke! Som jag sa till henne; jag är öppen för allt! Ska bli så JÄVLA gött att slippa litteraturbergen och den typen av press och istället få se lite hur saker händer i den "riktiga världen". SÅ himla pepp är jag! Sen är det ju inga fel att det är nära hem också, tar inte ens tio minuter att gå dit, vilket ju underlättar med vovven och sådär. Awesome! 
Jag är så himla glad över att jag hörde av mig till henne så pass tidigt. Tydligen har många väldigt svårt med att hitta praktikplats och kommunen har tydligen fått jättemånga mejl om det, men dom har bara resurser till att ta in en - MIG. Muahah! 

Okej. 
Nu ska jag försöka ta mig samman här med min nyfunna energi och styrka och försöka skriva ett abstract om något som har att göra med miljömässiga orättvisor i Sydafrika. Intressant ämne, har många små områden som jag skulle vilja undersöka mer, men jag kommer inte på någon fråga att utgå ifrån. Men det ordnar sig. I'm on top of the world nu ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0