Spontanstäd

Idag är en ledig dag mellan kurser. Som vanligt går det liksom inte att sitta still då. Tänkte bara diska lite, men det slutade med att jag skrubbade ungefär hela köket. Nu ska jag strax mova vidare till toaletten och skrubba där också. Sen väntar dammtork och dammsugning och evenguellt golvmoppning. Därefter ska jag testa utstyrseln inför morgondagen, har inte ens packat upp grejerna och tittat så att dom är hela, så det kan bli spännande. Därefter blir det nog bak om jag orkar. Det eller Desperate housewives tills älskling kommer hem från hans efter-jobbet-aktiviteter. Bra fredag! Morgondagen kommer att bjuda på full rulle. Skönt det med ibland!

Nu börjar köket bli ganska fint här. Trots att jag längtar bort till ett hus med ordentligt kök så trivs jag här också. Nu behövs bara ny fläkt, ny blandare och så har vi tänkt måla om också. Men det är väl ingen större brådska.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0