Off to bed early

Hade seminarium idag, sen föreläsning. Jag skippade dock föreläsningen för att jag orkade helt enkelt inte stanna kvar. Ville inte komma hem så sent heller. Tänkte att jag då skulle hinna/orka läsa lite när jag kom hem istället. Men tja, har läst inledningen till en studie som vi ska läsa, mer orkar jag inte riktigt. Har huvudvärk och är JÄTTEtrött. Funderar på att ta lite tvmys nu och sen gå och lägga mig väldigt tidigt. Då kanske kroppen tillåter effektivitet imorgon när hela dagen kan spenderas hemma. Andra hälften jobbar dubbelpass också så istället för att komma hem halv elva kommer han hem halv sju imorgon bitti. Kan ju sikta in mig på att gå upp och börja göra nytta då. Och få mig en riktigt god natts sömn innan (om det nu går med sovsällskapet borta). 

Nåja. Nu får det bli vovve- och tvmys. Kissen springer runt och gör massa bus som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0