Novemberregn

Idag regnar, regnar och regnar det. Skönt att slippa släpa sig till universitetet då. Kommer att spendera hela dagen innesittandes med mina älsklingsdjur och min älsklingspojk. Större delen av tiden kommer jag väl plugga och han spela zombiespel, men man kan ju prata lite under tiden åtminstone. Är inne på de sista 16 sidorna i boken, sen är litteraturen för denna vecka genomläst. UNDERBART. Men av någon anledning så känns det ju lite extra tungt med de där sista sidorna. Brukar inte läsas igenom kanske fullt så noggrant av mig... Bara att dyka i nästa bok när denna är avklarad. Men först ska förberedelser inför morgondagens seminarium avklaras, samt ett abstract som ska lämnas in på fredag. Det är många bollar som ska hållas i luften, men det ska gå! 

Nyss tog vi en frukostpaus framför ett avsnitt Big Bang Theory. När de där 16 sidorna är genomlästa har jag bestämt att vi ska titta på ännu ett. Måste ha lite underhållning att se fram emot. Då funkar det bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0