Lite nostalgi och multitasking

Hemma hos mormor står det en bild på pappa framme i hennes "kontor". Det är så fint att se att han har fått en plats där. Det har han ju såklart här också. En bild på när han håller om mig och som jag ser överlycklig ut på. När högtider börjar närma sig så blir det väl ofta lite vemodigt för alla som hae förlorat någon. Just på jul är det ingen fara för min del. Då äter jag skinkmacka med majonäs på (ja det låter äckligt) för att det ger mig den där känslan av att vara med pappa på jul. Påsk har jag däremit inte mycket till övers för eftersom det var på påsklovet han dog.
Hur som helst, kom att tänka på det nu när jag åt skinkmacka till "lunch" medan jag väntar på att smöret till bakningen ska bli rumstempererat. Under tiden har jag ätit och städat badrummet. Effektivitet it is! Kommer upp bilder på bullarna sen om dom inte blir för fula och dåliga. ;)


Så många år senare är du fortfarande lika saknad. ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0