Laddade batterier

Slår till på stort med att vara pluggfri idag också. Om det mot förmodan inte händer att jag blir lässugen senare (not gonna happen).
Igår var jag med vovven hos mamma hela dagen lång nästan. Vi åt tacos, pratade massor, spelafe kort och diverse egna påhittade spel. Sen gick jag hem vid halv tio ungefär. Känns som att jag har varit up and running konstant sen i fredags morse. Därför består söndagseftermiddagen/kvällen av massa lugnt mys. Tänkte köra på ansiktmask och en ordentlig hårinpackning sen, och vampire diaries, greys anatomy och desperatr housewives. Och så får jag mosa in lite tvätt under tiden också.
Hittills idag så har jag och älskling varit ute och åkt en del. Jag var kört in mig lite mer och sen köpte vi med oss mat hem. När han sen åkte till jobbet vid två så tog jag med mig hunden ner till sjön där det finns ett område med staket runt som man kan busa med hundarna. Han fick springa runt och lukta och leka med pinnar och var allmänt nöjd. Nu vilar han i soffan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0