It's friday!

Idag känner jag mig pigg och glad! Efter gårdagens spänningar i samband med uppkörningen så hade jag därefter huvudvärk resten av dagen. Har haft det hela veckan, men idag är den borta! Nu har jag precis varit med hunden på en solig promenad och satt på vatten till kaffe. Blir frukost framför datorn. Ska göra ersättningsuppgift för seminarierna jag missade och sen (förhoppningsvis om jag orkar) börja läsa nästa veckas litteratur. Det är en hel del. Nåja. Det ordnar sig alltid på ett eller annat sätt!

Vi har förresten möblerat om i vardagsrummet. Det känns ungefär som att vi har flyttat. Numer har jag skrivbordet mot fönstret. Riktigt avkopplande att kunna titta ut på vår fina gård och en väg. Nu blir det väl upp till bevis när jag ska försöka få pluggro där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0