Fredagsmorgon

Idag har jag varit vaken sen ungefär fyra. Mensvärken liksom tar över litegrann. Men det är sånt som händer. Inget att göra åt. Sitter i mörkret med datorn i knät och hörlurar i öronen, har precis surfat runt lite och nu ska jag hugga in i kursens sista litteratur. Awesome! En kopp grönt te står på fönsterbrädan här bredvid och svalnar lite. 
Här om dagen när Oscar kom hem och jag hade min Plugglista på så frågade han ungefär "vad fan lyssnar du på?", haha! Men jag ÄLSKAR min plugglista. Så himla bra och avkopplande. Kan liksom inte koncentrera mig om jag lyssnar på vanlig musik. PLuggmusiken är ganska mycket "klassist" med fiol och piano och sånt, med lite konstiga inslag. 


Försöker låta postiviteten flöda! Det går ganska bra. I helgen har jag inga andra planer än att jag ska baka lussebullar, göra julskinka (JA, redan, jag tänker INTE vänta tills typ dagen innan julafton eller nåt, punkt slut) och jansson, träffa Matilda och tvätta. MYSIGT. 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0