Busy busy day

Okej. Den här dagen kommer gå i ett. Tur att jag hade planerat in en ganska soft förmiddag för jag vaknade kvart över sju med världens huvudvärk och har känt mig ganska borta och rätt yr sen dess. Tog en alvedon redan då och har ätit ganska rejäl frukost för att vara jag. Hoppas på att det blir bättre. Ska först till mormor med mamma och hennes kille och äta mat, sen på sjuårskalas hos älsklingens syster och sen hem och göra halloween makeover. Vi får väl se om jag tar mig till alla dagens stopp.

Igår bakade jag macarons och testade dagens utstyrsel. Båda blev bra. Dock tvivlar jag på att vingarna håller sig intakta hela kvällen, men det är ju en annan femma.

Nu sitter jag i soffan med båda djuren och ska plugga lite teori. Sen ska jag försöka få ordning på mitt hår. Försöker ställa om till att bara duscha håret på söndagar så att håret inte slits så mycket. Det går helt okej, men får nog köra på torrschampo idag för det känns inte såå fräscht. Spånar på hur jag ska ha det ikväll. Blir nog vågigt med trippeltång.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0