Avkopplad

Det är så underbart när man inser att man för stunden är ute ur den där nästan konstanta stressbubblan. Det krävdes ungefär tre timmar i köket igår för att jag skulle varva ner ordentligt. Bakade två uppsättningar mjuk pepparkaka (så nu luktar det jul i lägenheten) och lagade ugnsgratinerad falukorv med mos. Sen kom Natta hit och då hade vi tvmys och bara babblade massa. Underbart!
Idag vaknade jag sju som vanligt. Nu sitter jag framföf Desperate housewives och äter frukost med tända ljus. Riktigt lördagsmysigt det! När andra hälften har vaknat tänker jag baka lite kakor. Sen ska jag spendera dagen hos mor för storebror kommer dit. ♥

Nu ska jag skriva ner lite kakrecept i min receptbok inför fortsatt julbak. Mys!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0