Att pallra sig upp

Igår gick jag ju upp vid sex. Inga problem. Idag ställde jag larmet på tjugo över, men jag kunde verkligen inte ta mig upp. Ställde fram larmet till kvart i sju, men det gick inte då heller. Så nu har larmet precis ringt en tredje och sista gång. Egentligen orkar jag inte gå upp nu heller men någon måtta får det ju lov att vara. Ska bara gosa lite med katten först. Hon ville så gärna att jag skulle komma upp förut, hoppade på dörren och jamade, så hon fick komma in i sovrummet och gosa lite fastän djuren inte brukar få vara här längre.
Idag väntas massa plugg på förmiddagen och tidigt i eftermiddag ska jag på möte med kommunens miljöchef och skriva på avtal om praktiken och diskutera lite mer vad jag kommer att få göra. Blir nog bra det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0