Warm bodies

Min fina pojk är iväg och köper frukost. Jag sitter och ska göra ett sista ryck med uppsatsen, sen har jag ett helt utkast. Blir finslip och eventuella ändringar/borttagningar/tillägg i veckan.

Igår kväll tittade vi på Warm bodies. Riktigt bra film tycker jag. Inte sådär standard så man kan förutse ungefär exakt varenda grej. Älskar sånna där nya vinklingar!

Om runt två timmar bär det av tillbaka hem mot Karlskoga. Då ska andra hälften till jobbet och jag ska slänga ihop en äppelpaj inför att tjejerna kommer förbi och diskuterar uppsatserna. Och så ska jag försöka komma ihåg att top model börjar ikväll. Jag har blivit totalt värdelös på att titta på tv. Gör det i princip aldrig och kommer aldrig ihåg när det väl är jag egentligen vill se något. 

Nu ska jag göra lite nytta. Och hinka i mig vatten och hoppas att förmiddagens yrsel försvinner. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0