Vuxenlivet

Ja, alltså, just nu bor jag ju hemma oss mamma. Så jag kan ju lätta lite på vuxenansvaret. Men det känns ändå att man börjar bli till åren när man skickar bankpapper hit och dit och tecknar försäkringar osv. Idag har jag hämtat hem ett mastercard. Skaffade ica-studentkort och då blev det ju bankkort på köpet. Har spanat runt lite på ica-banken nu, men jag tänkte ta tag i det mer någon annan dag. Jag ska nog öppna ett sparkonto där. Och sen ska jag fundera lite över hur pass mycket jag ska använda mig av det kortet i vardagen också. 
Men nuu är det ju trots allt helg!!!!
Jag har fortfarande inte besämt mig för vad jag ska hitta på daagen till ära. Jag känner bara rent spontant att jag verkligen inte orkar flänga runt massa idag. Kanske ska sätta mig och rita lite eller kolla på Oth, vilket ju inte är så jätteovanligt, men ändå sjukt avkopplande. Känner i alla fall att mååånga helger i sträck nu har varit fullbokade in i sista minuten och jag har inte riktigt haft tid till att stann upp och andas tillräckligt mycket. Imorgon är ju schemat fullspäckat igen så atte. 

Nej. Undan med diverse bankpapper och kurslitteratur. Nu är det fasen ledigt tills på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0