Uppe med tuppen

Idag gick jag upp ur sängen klockan tjugo över fem.
Nu har jag precis fått i mig en frukostmacka och sitter och smuttar på en kopp kaffe. Min lille tussehund har fått en liten promenad och ligger nunoch sover bredvid mig i soffan. Han tycker att det är på tok för tidigt att vara uppe nu. Det tycker egentligen jag också, men dagsschemat är rätt fullt och om jag ska hinna plugga får det bli nu.
Katten fick p-piller så fort jag kom hem. Känns som att hon nästan måste få lite oftare än en gång per vecka. På torsdagar brukar jag ge och då mörker jag tendenser till att hon börjar löpa. Hon blev lite sur idag, men det håller ju bara i sig i nån minut sen är hon lika gosig som vanligt igen, men handen, den svider längre än så tyvärr...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0