Unusual

Idag påbörjar jag dagen på ett ovanligt sätt. INTE med en minst 40 minuters lång hundpromenad, utan med frukost och pang på plugget. Känner att jag vill komma någon vart med det på direkten, och vovven är ändå så himla morgonlat egentligen så han lider nog inte sååå mycket av att vänta en stund med promenaden. Det verkar ju som att det ska vara jättefint väder idag också så det kommer ju bli perfekt. 

AJ. Brände mig just som fasen på mitt te. Suck.Gick liksom värsta stöten genom kroppen. Om ni ville veta alltså.

Nu ska jag göra nytta. Vi hörs senare! Jag brukar ju inte kunna låta bli att posta något totalt orelevant och ointressant inlägg under dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0