Underbara helg

Helt awesome helg hittills!
Gårdagen: tjejsnack, vin, spel - blev sen hämtad av gullpojken och fick i sin tur tillfälle att presentera honom för några av mina bästa.
Idag: slapparförmiddag, fisketur med pojken och hunden och nu mys med familjen (ska strax ut och spåra med hundarna).
Lillvovven är sjukt trött efter att ha fått åka båt, simma (efter båtåkandet ofc) och leka med en pinne. Jag är också trött för den delen. Men har varit en underbar lördag med finaste karln. Vi har det så bra så!


Oscar tyckte att dom två fiskarna han fick var små. Jag tyckte att dom var STORA.




Tröttis la sig och sov en stund


Och sen däckade han i mitt knä så fort vi kom hem. Lillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0