Till mina små älsklingar

Idag har jag handlat lite till mina små håriga hjärtan. Tio tuggben till vovven och blötmat och leksak till kissen. Så fort jag la fram leksaken smet hon upp på bordet, drog ner den och sprang iväg med den i munnen. Nu håller hon på och leker massa med den. Vovven fick just en av sina små söta tuggtandborstar nu så att han jar och sysselsätta sig med tills vi ska ut på dagens skogspromenad. Redan fått mig själv ca 1,5h promenad idag så jag måste vila lite framför uppsatsen en stund först.





Dagen påbörjades hos Oscar som åkte till jobbet halv sex. Måste nog ha halvsovit då, men jag har i alla fall ett svagt minne av att jag berättade för honom om att jag drömde att mamma skulle gifta sig och jag fick inte komma på bröllopet. Haha! Drömmer så skumma grejer nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0