Sötungen

Haha! Kunde inte låta bli att skratta nyss.

Jag sitter och skriver med Matilda i chatten på facebook. Jag berättade att nyss när jag skulle berätta för Oscar att jag ska träffa Natta i eftermiddag var jag på väg att säga att jag ska träffa Matilda istället. Sa till Matilda att det var ju rätt deppigt att inse att vi inte kommer träffas på x antal månader... 

"Ja det var ju faktiskt deppigt", svarar hon. Sen tillägger hon "Bara 187 dagar kvar tills jag kommer hem! :)" 


Ja. Det där med positivt tänkande är ju viktigt. Vet att hon har massa olika nedräkningar till roliga grejer. Kan förstå att det är sjukt jobbigt att vara så långt bort från alla, medan det samtidigt såklart är en helt otrolig upplevelse! 

Hur som helst så saknar jag henne mycket mycket. En av mina allra bästa vänner. Får kanske ta och börja räkna ner jag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0