Söndagsmys

Söndagen har varit bra hittills. Mammas kille ska sälja sin lägenhet. Vi har varit runt i affärer och satt upp annonser. Jag har agera chaufför när vi åkte runt i hela Karlskoga och runt via Kosia till Degerfors och runt där. Vi gjorde en snabbvisit hos mammas killes syster där också i samma veva. Han berömde mig typ ett tiotal gånger om hur bra jag körde. Kändes ju bra! Jag vet att jag har dragit ut som fan på att fixa körkortet, men nu är jag ju på gång. Och det är ju nu jag verkligen kommer ha nytta av att ha det, så det är väl egentligen ingen fara att jag inte riktigt har fått tummen ur förut. Jag skiter fullständigt i att det känns som att jag redan halvt är fossil när jag tar det (okej det gör jag inte riktigt alls, men jag vill göra det - och gör det mindre och mindre). Det är väl ingen annans ensak när jag väljer att göra det. 

Hur som helst så ska jag sätta mig och läsa igenom utkast nummer 2 av mina kära vänner Emma och Sandra nu. Ser säkert asbra ut. Sen ska jag få i mig lite av mammas gudomliga lasagne innan jag ska iväg till världens finaste människa. Har ännu inte besämt mig för om det blir buss eller om jag ska tigga mer körning med mamma. Beror lite på hur hennes eftermiddag ser ut. Har ju fått runt 2 timmar idag redan i alla fall. GUD vad längesen det känns som att jag träffade andra hälften nu. Lite abstinens. 

Älskar söndagar!!
Peppa nu vecka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0