Smygshopping

Okej. Den senaste månaden har jag köpt rätt mycket kläder, både nya och från loppis. I mitt försvar så brukar jag i princip aldrig göra det annars. Har bara en "skämma bort mig själv"-period just nu och det tycker jag helt klart att man ska få ha ibland. Har ju haft himla problem med att hitta någon bra bh på sistone och nu hittade jag en för 50:- på rean som är jättefin. Och så den där bustiern som jag spanade in sist jag var på H&M. Den är aningen för stor, men jag får väl helt enkelt försöka äta upp mig lite. Började bra i alla fall på Som hemma. Åt både toast och cucake och drack en latte till det. Nom nom. Helt klart en sjukt mysig eftermiddag med en av mina bästa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0