Plötsligt händer det

Idag hände något bra. Jag lärde mig hur man får bort sidnumreringen på dom första sidorna i ett worddokument. Yes! Brukar alltid orsaka problem när man i arbeten vill att det ska se fint ut, och därmed inte ha sidnummer på framsida, sammanfattning och innehållsförteckning. 

Nu har jag läst igenom hela arbetet och jag tror väl att det är tillräckligt välgjort för att jag ska slippa skämmas allt för mycket på opponeringen. Ska se dagarna framöver om jag eventuellt ska lägga till lite i slutsatsen, men annars så ser den fin ut tycker jag! 

Ikväll ska jag sova hemma. Karln jobbar natt = tråkig vecka. Men jag ska sysselsätta mig med att titta på Familjen Addams. Myspys! Vet inte om jag eventuellt ska köpa godis eller något också för att bättra på mysfaktorn lite extra!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, berätta hur man gör med sidnumeringen i word! :)

2013-05-27 @ 19:08:25
URL: http://helenagoeskarlstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0