Om att vara sjukt stressad

Idag känner jag mig bara så himla stressad. Jag vet att jag behöver skriva på uppsatsen. Jag skriver ju, men samtidigt som det känns bra, känns det som att jag inte har en enda aning om vad fasen jag håller på med. Allt är så diffust, men så är det väl alltid på universitetet känns det som. Det brukar ju alltid ordna sig. Det gör det säkert nu med, så varför kan inte den där klumpen i mellangärdet försvinna nu då? Den gör ju liksom ingen nytta alls. Som alltid känns det lite sådär som att jag inte får tillräckligt med syre, men det brukar ju alltid ordna sig det med. Suck. Gillar bara inte när det blir så. Tar onödigt mycket energi och hjälper inte på något sätt. 

Nej, kisspaus och försöka andas lite får det väl bli innan jag fortsätter analysera ett BMJ-dokument om vattenburna sjukdomars påverkan på skolelever i utvecklingsländer. Okej. Kanske lägger mig i sängen en stund och andas in den ljuva doften av lillhundens päls också innan jag gör någon mer nytta. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0