Och vad har kvällen att bjuda på?

Jag kom precis hem. Blev servad mitt i dödheten. Slapp ta ut hunden på morgonpromenad och sådär. Inte dåligt alls! Dagen har med andra ord varit riktigt bra hittills! Så himla tacksam för att jag får känna mig så himla uppskattad, vacker och viktigt hela tiden! Puss på karln som är precis allt jag behöver. 

Sitter och funderar på vad resten av dagen ska få bjuda på. Kanske lite softande bara. Kanske får bli en promenad lite senare om orken tillåter. Hur som helst så ska ju i alla fall morgondagen påbörjas med det! Får väl se om halsen tillåter en springtur då till och med. 

Nu kom kissekatten och la sig och gosade på min mage också. Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0