Noll

Igår skrev jag noll blogginlägg. Det händer inte så ofta. Skrev ihop ett i mobilen både i fredags kväll och igår morse, men appen funkade inte som den skulle så det blev inget. 

Tänkte i alla fall skriva lite om fredagsmyset i dom inläggen. Jag och tre av dom finaste tjejerna rustade oss med filt, vin, mat och jordgubbar och gick och satte oss och grillade (läs försökte grilla) i frödingsparken. Efter cirka en timmes försökande frågade Therese en kille som hade vandrat runt i parken och pratat i telefon om han kunde hjälpa oss. Två sekunder senare var grillen igång. Och en stund senare drog han såklart med sig sitt killgäng och kom och satte sig vid oss. Det var ju trevligt, men eftersom vi skulle ha tjejmys var det rätt skönt när dom gick inom en rätt kort stund ändå. Hade helst av allt velat få dit min karl så jag kunde presentera honom, men han jobbade hela dagen och skulle även upp och jobba klockan sex på lördagen... buhu. Har inte träffat honom sen i torsdags (en yrvaken morgonpuss på fredagen räknas inte). Hur som helst, så fortsatte vi kvällen med allsång till gamla godingar. Kul! 

Gårdagen var också bra. Vi var i Hällefors och gjorde fint hos pappa. Det ser ju lite glest ut mellan växterna nu, men det blir nog fint när det tar sig. Sen stannade vi till i Grythyttan och åt jättegod glass. Jag orkade inte äta upp min dock. Blev proppmätt. 
Eftermiddagen/kvällen fortsatte bra med god grillad mat och sen ESC - där helt klart rätt låt vann (förlåt Sverige, but it's true).Har till och med lagt in några låtar från tävlingen i min Gott & blandat-spelningslista.

Nu ska jag vänta på att resten av la familia ska vakna till liv så vi kan äta frukost. Sen har jag inte riktigt bestämt mig för hur dagen ska se ut. Lite plugg. Sen helt klart ett besök hos karln i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0