More dead than alive

Det förgående inlägget skulle egentligen läggas upp för några timmar sen. Det bara försvann så jag trodde att det inte var kvar, men när jag klickade in mig här för att skriva nytt så var det visst kvar!

Nu är jag på tok mycket bättre till mods! Några frågetecken har eventuellt/förhoppningsvis försvunnit. Hoppas att allt går vägen nu. När lillebror kommer hem från skolan ska jag fråga om han vill "sommarjobba" som hundvakt också. Cash liksom. Hur kan han säga nej? Till ett så ojobbigt jobb som att hänga med världens finaste hund? Fast grejen är att min lillebror har inte riktigt fallit för honom ännu. Alla andra har det. Mamma har sagt att "nu ser jag också Bobbie som min lilla bebis". Höhö!


Hade planer på långpromenad i eftermiddag. Dom måste nog ställas in. Varför? Alltså. Jag brukar funka väldigt bra med lite sömn, men idag är jag verkligen mer död än levande. Mamma ska ut på nyttoshoppingtur också och så tänkte jag att jag ska passa på att köpa en hundsäng att ha hemma hos Oscar. Tänkte även i samma veva att det skulle vara ett bra tillfälle till att få köra massa., men alltså... jag tror inte att det skulle vara så smart i "mitt tillstånd". Haha. Känner mig nästan lite onykter. Ja, jag ska nog eventuellt sova lite (eller mycket) middag senare. Men ska få handlingen avklarad först. Så får bilkörandet vänta lite. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0