Mix it up

När jag vaknade tänkte jag först att jag skulle skippa morgonpromenaden. Men så blev det inte. Tänkte att jag skulle ta en liten runda i kvarteret bara, men det slutade med en promenad till sjön och sen snirklig väg upp för backen genom husen på vägen tillbaka. Körde med andra ord inte standardturen runt spåret. Blev förvånad över hur himla varmt det var redan! Blir bra sen när solen kommer till baksidan och torkar upp altanen så man kan sitta där. Bobbie älskar det. Jag med!

Nu sitter jag i alla fall och äter frukost för att få lite pluggenergi. Valnötsbröd med solrosfrö med ost på, kaffe och järnbrus. Det blir inte mer intressant än så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0