Let the happiness continue

Ja ni. Torsdag idag då. Jag kom precis på att jag ska tvinga i kissen p-piller idag. Oh joy! Som överraskninsmoment funkar det rätt bra, men det går ju inte alltid som tänkt, som med allt annat. 
Hur som helst så är morgonpromenaden, duschen och frukosten avklarad. Sminket är också påkastat och jag har till och med hunnit både förbereda PPT och "manus" inför morgondagens redovisning. Inte fy skam alltså. Skickade precis in hemtentan också. 

Nu, efter en liten icke-pluggmusikpaus och itryckande av piller i katten ska jag börja lite smått på B-uppsatsen. Japp. Har till och med tagit fram en kursbok från förra våren som jag har tänkt använda mig lite av. Ska bli SÅ skönt att känna att man är lite igång med den där uppsatsen! 

Sen får vi väl se om karln kommer hit på kaffe innan jobbet eller inte. Och i eftermiddag vankas det en stadsrunda med finaste Natta. Vi ska ta oss en fika och jag tänkte kika lite mer på en bustier som jag såg på H&M när jag var där med Klara och föll lite smått för... 

Nu strosade kissen in här också, som på beställning! (lyckligt ovetande om vad som komma skall) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0