Killing the B-uppsats!

.... Eller? 
Nja. Kanske inte riktigt. Men har i alla fall hittat mig fram till rätt bra material, tycker jag i alla fall. Börjar få ihop både en övergripande teoretisk bakgrund och en bakgrund som bäddar för problemformuleringen. Nu förtjänar jag nog att ta kvällen. Blev ju i alla fall två timmar effektivitet nu. Jag funkar alltid bäst på förmiddagen så jag får nog en helt del gjort imorgon förmiddag hoppas jag. Har ju i alla fall inte tid med det här hela dagen imorgon. Måste ju hinna träffa min man!!! (Ja, jag tjatar om honom litegrann och jag tänker inte sluta) 

Nu ska jag ta en promenad med hunden tror jag bestämt. Han kommer precis lunkande här och ser ut att vara sugen på en promenad. 

Kan någon förresten berätt för mig vad fasen jag har gjort med mina revben? Det känns typ som att jag har blivit misshandlad på vänster sida. Gör ont bara av att ta på dom. Ingen som helst aning varför. I morse tyckte jag att det till och med såg ut som att det var blåmärken där, men det var nog bara morgonljusets skuggor som gjorde att det verkade som det... Hur som helst. Where did the pain come from? Mamma: "Du ramlade väl och slog dig när du var full här om dagen?" Fast nej, det vet jag att jag inte gjorde... Så, still no clue. Det försvinner väl snart hoppas jag. 


Nedan lägger jag in en ny favoritlåt. Ja, jag byter favoritlåtar ungefär lika ofta som jag byter kläder - OFTA. Men jag har ju börjat promenera sådär underbart mycket igen och i samband med det hittar jag alltid sjukt mycket underbar musik. Har just nu en spelningslista med så mycket gottigott att jag fullkomligt älskar den! Älskar sång på brittiska också. SÅ mysigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0