Jobbigt

Idag är en sån där dag som jag inte alls har lust med att åka in till karlstad. Verkligen inte. Och så hjälper det ju inte att min lilla prins ligger och är jättegosig.
Nåja. Nu ska jag pallra mig upp. Ska få på mig lite smink och en fin klänning. Då brukar ju allt bli lite bättre! Och i eftermiddag har jag bokat in mig själv i schemat. Japp, då ska jag bara göra det jag känner för och vårda själen lite. Vet inte riktigt vad det ska få bli för något, men förmodligen en lång skön skogspromenad med min håriga bestie. Blev ingen sådan nu på morgonen. Sov på tok för dåligt inatt för att gå upp jättetidigt. Han har sällskap hela dagen så det är ju ingen fara på taket.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0