It's a beautiful day!

Alltså. Idag är en himla fin dag redan. Vädret är UNDERBART. Spenderade förmiddagen hos min karl och fick dagens plugg gjort.

Och vet ni vad? Inatt sov jag bättre än jag har gjort på.. ja, jag vet inte hur länge. Vi skulle titta på Game of thrones och jag slockande efter halva avsnittet ungefär. Nu för tiden brukar jag ju alltid komma ihåg att jag har legat och försökt somna på kvällen, men nu bara svärslockande jag och vaknade inte förrän någon gång under natten när hunden skällde till för att det var någon som drog runt ute i trappuppgången. Och inte ens då vaknade jag helt. Jag har ju nu för tiden brukat vakna x antal gånger och vaknat av minsta lilla grej. Nu varken minns jag att jag ansträngde mig för att försöka somna eller vaknade tusen gånger.Woho!
Känner mig sjukt glad och pigg och utvilad!

Idag kanske det blir familjemys vid lunedet i det fina vädret och sen ska jag ta mig en skogspromenad, eller eventuellt en liten springtur (beroende på humör just precis då) med vovven!

Idag är jag med andra ord glad glad glad glad!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0