Ingen ångest än så länge

Det här med uppsats. Den eviga frågan: "Vad ska vara med?" Jag har inte riktigt bestämt mig faktiskt. Jag börjar lite i mitten på arbetet nu känner jag. Läser igenom mina anteckningar på kurslitteraturen och skriver upp det som kan tänkas vara viktigt beroende på vilken inriktning och bredd faktaområdet ska få. 
Ingen ångest riktigt än, peppar peppar. Men hjärnan är lite trött nu när jag har kollat igenom allt det där. Tar en paus och viker lite tvätt. Mamma verkade så trött och deppig igår så jag har tänkt överraska henne lite när hon kommer hem. Fixar med tvätt, dammar, dammsuger och bakar äppelpaj. Det är väl ungefär det jag hinner. Ska ju plugga lite till också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0