Impressed

Både jag, mamma och mammas kille blev fullkomligt imponerade av Bobbie igår. Vi gick ut i skogen, mammas kille hade en pinne med en rådjurs(tror jag)tass på och gick runt mitt i skogen och "duttade" spår. Bobbie har aldrig  gjort något sånt, men så fort kan kände lukten av spåret blev han helt galen och sprang precis där mammas kille hade gått. Det var rätt sjukt. Hade på honom koppel och bara följde honom som följde sitt luktsinne. Han fick springa i fyra olika spår och varje gång drog han precis där spåret var. Stolt människomamma! Han sov ju i alla fall gott inatt. Vore konstigt annars. 

Nu har jag precis ätit en lång frukost med mamm och lillebror. Av någon anledning så börjar vi rätt ofta prata politik, vilket blir rätt hetsiga diskussioner fastän vi är av ungefär samma åsikt. 

Har fått gå igenom en säck med kläder som min lillebror vill slänga också. Suck. Han hade exempelvis en tröja i storlek 142/154 eller nåt, som jag kan ha. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Hittade en hel drös med tröjor som jag kan tänka mig att använda i olika sammanhang. Några kan tex vara bra som "slit och släng"-kläder, som jag inte alls har mycket av... 

Men. Nu ska jag sabbduscha och torrschampoduscha håret och sen komma igång med dagen. Ska nog ta tag i att kolla igenom uppsatsen. Har struntat i den i några dagar. Ha en bra söndag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0