I was wrong

Ehh.. Oscar och jag tog en tur till sjön förut. Han sa att "så ka ju Bobbie få bada lite".. och jag sa att det gör han väl inte så jättegärna... men så fort jag släppte lös honom så gick han i vattnet självmant?! Var nog lite varmt åt den lille mannen. Kastade lite med en pinne så att han simmade runt lite. Dagens motion med andra ord! Fast så tog vi ju en mysig promenad där också. Åh vad jag är glad nu igen!

Just nu sittee jag ute på altanen med Bobbie i knät och bläddrar lite i förra kursens metodikböcker. Vet inte riktigt vad jag ska göra med dom...men jag vill inte behöva gå in och sätta mig vid datorn och skriva uppsats när det är så fint väder ute... Kör nog som igår på att ta ett sista ryck lite senare istället. Man vet ju aldrig hur många sånna här fina dagar vi får liksom...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0