Fruktansvärt bra

Igår, precis när jag tänkte lägga mig och sova, så såg jag på Spotify att ett av mina absoluta favoritband har kommit med nytt album!! Adept såklart.
Har redan hittat ännu ett citat som jag kan lägga i velar-listan över vad jag ska tatuera. Mmmh. Jag älskar musik som träffar rakt i hjärtat sådär. Det gör Adept för min del. 

Från "Heart Vs. Beats":

"You are the light in a darkened room.
You are the light going down in the skyline.
Every word that you say speaks of hope.
All your actions are bounded by strength.
You are the smile that I see all around.
You are the fire that never will die.
But I promise I'll be by your side
Together, forever my love.

Death will not lay his hands on us.
My eyes are set on life.

 

Nu ska jag bara musikmysa tills Klara slutar jobbet runt tolv. Då ska vi promenera till Degerfors. Det blev ju inget sist, hon blev sjuk då, men nu är hon frisk! Jippie! Och så skiner solen ute också. Ska försöka komma fram till vad jag ska ha på mig så att man kanske kan få lite färg (förhoppningsvis inte röd) i samma veva! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0