Förvåningen som uppstår..

Man blir lika förvånad varje gång man verkligen kan plugga effektivt. Sitter hemma hos Oscar och pluggar medan han lagar mat och diskar. Har förberett mig inför pluggdejt imorgon, samt hittat rätt många artiklar som jag ska använda mig av i arbetet imorgon. + Kommit på saker att lägga till och sätt att forma om arbetet på. Känns rätt okej nu faktiskt. Känns ju bra att ha fått någonting gjort på en söndag i alla fall. Tänker dock inte sätta mig och skriva något idag. På den fronten får intellektet flöda imorgon eftermiddag istället, trots att jag brukar ha bättre fokus på förmiddagar. 

Ikväll ska vi i alla fall titta på skräckfilm. Dark skies. Den ska vara läskig har jag hört. Hoppas på att den är bra. Och att jag kan sova efteråt. Men jag brukar faktiskt ha rätt svårt att bli rädd av sånt (peppar peppar), när jag inte tittar själv. När jag däremot sitter själv och tittar på skräck typ dör jag ju av rädsla för ingenting. För ett tag sen tittade jag ju på American horror story. Vågade ju inte gå ut med hunden sen typ. Haha! 

Nåja. Vi får väl se om det är något bra eller inte. Ser fram emot en ny vecka! Har som vanligt ingen söndagsångest, men det är väl för att jag inte behöver åka in till universitetet någonting på flera veckor heller. SÅ grymt skönt att slippa slösa tid på pendling. Nej, nu ska jag ta ett sista sökryck innan jag ger mig för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0