En regnig onsdag

Igår kunfe jag inte somna för att jag kände mig så stressad. Insåg sen att stressen nog kom från att idag och imorgon är lediga. Jag vet liksom inte vad jag ska göra då riktigt. Man är ju van att alltid vara mer eller mindre överöst av måsten.
Kom fram till att jag inte behövde gå upp tidigt dag och gick inte upp förrän tio. Då tog jag mig en skogspromenad med vovven som blev lite blöt.Som tur var började det inte ösa ner förrän vi precis kom hem.
Därefter har jag tränat lite mage och ben och nu står jag på crosstrainern.

Sen då? Jag vet inte. One tree hill och slösurf på datorn tror jag. Och kaaaaaffe. Varit sugen på det sen jag vaknade. Dock inte sugen på "frukost" i sig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0